13 Ekim 2009 Salı

kolay bebek yelekleri









iki yeleği de aynı metotla ördüm. çizgiler rengarenk yapılarak evde ki artan yünler de değerlendirilir.
malzemeler:birbirini tamamlayacak şekilde kalan yünler, 3,5 numara şiş.

örülüşü:
* arka için 50 ilmek başladım.
* bütün sıralar düz örerek haraşo ördüm.
* haraşolar 35 sıra olunca tek renk iplikle şişin her iki tarafında ki 7' şer ilmeği (kol kenarı) haraşo örmeye devam ettim. arada ki 36 ilmeği de 1 düz, 1ters lastik ördüm.
* kol kenarında ki haraşolar 21 tane olunca 18 ilmek kol + 14 ilmek yaka için kes + 18 ilmek kol ördüm.
* 18 ilmeği aralıklı yaka tarafından artırarak lastik örmeye devam ettim.
* ilmek sayım 28, kenarda ki haraşoların sayısı da 42 sıra olunca bütün ilmekleri renkli haroşa ördüm.
* arkanın uzunluğu ile aynı olunca örgüyü bitirdim.
* diğer önü de aynı şekilde ördüm.
* iki yanını robaya kadar diktim.
* yeleğin bütün etrafını açık renk ile tığla tetik yaptım.

Hiç yorum yok:

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger