11 Ocak 2011 Salı

kız çocuklarına ucları dilimli, yanları dikişsiz örgü etek (1)




yeğenimin kızı yağmur'un eteği. yağmur artık 5 yaşında.etek o'na da çok yakışacak güle güle giysin.

malzemeler:1 yumak lacivert yün, artan yünler, 3,5 numara misinalı şiş, makara lastiği.

örülüşü:130 ilmekle 5 cm 1 düz, 1 ters lastik ördüm.
* lastik bitiminde aralıklı artırarak 145 ilmekle 8 cm düz ördüm.
* renk geçişlerinde 1 sıra haraşo ördüm.
* fuşya, beyaz, lacivert, beyaz, fuşya renkleri ile 2'şer sıra düz ördüm.
* lacivert renge geçişte artırdım. örgü 173 ilmek oldu.
* yeşilin içinde artırdım ilmek sayım 184 oldu.
* yeşilden laciverte geçişte artırdım ilmek sayım 234 oldu.
* örneği 13 ilmek üzerine kurdum. 18 dilim oldu.
* dilim içinde ki lacivert çizgiden sonra her örnekte 2 tane olacak şekilde artırdım. ilmek sayım 270 oldu.
* etek boyu belden dilim ucuna kadar 35 cm olunca örgüyü bitirdim.
* bel kısmına yorgan iğnesi ile 5 sıra makara lastiği geçirdim.

Hiç yorum yok:

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger