15 Mayıs 2013 Çarşamba

Korsajlı Bolero

Yeğenim Özge'ye etamin işlemede kullanılan ince orlondan ördüğüm korsajlı bolero kullanışlı ve şık oldu.
malzemeler: ince elişi orlonu, 4 numara şiş, 2,5 numara şiş, 3 düğme Ölçüler 38 beden içindir.

Örneğin açıklaması burada
*  Boleronun önleri ve arkasını birlikte bütün ördüm Bedenin örgüsü bitince etek ucuna şiş takıp.
* Kollar bitince önce örgüyü ütüledim. Sonra da omuzları ve kolları yerine diktim.
* Bedenin örgüsü bitince etek ucuna 2,5 numara şiş takıp 10cm haraşo örerek korsaj kısmını yaptım.
* Korsaj bitince 2,5 numara şişle yakayı , önün ilik ve düğme bantını kapsayacak şekilde haraşo başladım.
   * Önce yakanın ense kısmından 10 ilmek haraşoyu 1 sıra ördüm. Sonra her gidip gelmede 5'er ilmeği örgüye kattım. Böylece yakanın ense kısmının kalınlığı ile ön bantlarının kalınlığı farklı oldu.
* Korsaj kısmının bantını örerken de düğme için 3 ilik açtım.

4 yorum:

hazalca dedi ki...

çok güzel olmuş,eline sağlık

sevgibutik dedi ki...

hazalca teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

sevgi hanım yaptıklarınızı çok beğendim:)) ellerinize sağlık... birde detaylı anlatıyor olmanız ayrı bir güzellik. bir kaç tanesini örmeyi de düşünüyorum.bundan sonra takipçinizim....

sevgibutik dedi ki...

BUR ÇEM bloguma hoş geldiniz. Örecekleriniz için şimdiden kolay gelsin. Sevgiler...

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger