8 Mayıs 2016 Pazar

Defne'nin Pembe Kadife Kabanı

Yeğenim Özge'nin kızı Defne'ye ördüğüm kaban. Kadife ip olduğu için birleştirme yerlerini tığ ile kendi ipinden yaptım. Kabanın çevresine, kol uçlarına beyaz renkli anakuzusu ile 1 sıra ördüm. Ceplerini de anakuzusu ile ördüm ve üzerine tığ ile yaptığım çiçeklerle, yaprakları koydum. Defnoş güzel günlerde giysin.
Ölçüler 2-3 yaş içindir.

malzemeler:2 yumak HİMALAYA DOLPHIN BABY, 4,5 numara şiş, çevresi ve cebi için KARTOPU anakuzusu 4 düğme









4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık sevgi hanım bizlere de öğretip Önder olduğunuz için çok teşekkürler

sevgibutik dedi ki...

Blogumdan yararlanabilmenize sevindim. Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Merhaba kolay gelsin canım ben kapsonu yapamadım

sevgibutik dedi ki...

Resimlerin üzerindeki açıklamaları okursanız kapüşonun örülmesi ile ilgili ayrıntılı açıklamaları bulursunuz. Size kolay gelsin.

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger