24 Eylül 2016 Cumartesi

Burgulu ve Reglan Kollu Erkek Montu

     
                                                                                                                                                malzemeler:7 yumak Nako Süper İnci, mont fermuarı, 3,5 numara şiş

                                                          ÖRNEĞİN KURULUŞU
* burguları 8 ilmekten yaptım
* 2 burgu arasını 15 ilmek ördüm
* burguların arasında ki 15 ilmeğin hepsini örgünün ön yüzünde ters ördüm
* burguların arasında ki 15 ilmeği örgünün arkasında burguların yanlarındaki düz olacak şekilde (3 düz + 3 ters + 3 düz + 3 ters + 3 düz)ördüm
* her 6 sırada (6 haraşo olunca) yeni burguyu  yaptım
*  örgüde 11 burgu olunca koltuk kestim









CEBİN ÖRÜLÜŞÜ

                     
cep örmek için 3. burguyu yapınca (2. burgu+aradaki 15 ilmek+3.burgu)=31 ilmeği ilik cep için kestim. kalan ilmekleri ördüm.Arka sırada kestiğim ilmeklerin sayısı kadar artırma yaptım



14 yorum:

Hobifikri dedi ki...

Ellerinize emeğinize yüreğinize sağlık. Ne kadar güzel hepsinin anlatımını da paylaşmışsınız. Sizi takipteyim. Sevgiler.

sevgibutik dedi ki...

Hobifikri blogumu ziyaret ettiğiniz ve güzel yorumlarda bulunduğunuz için teşekkür ederim.Her zaman bekliyorum. Selamlar...

Türkan dedi ki...

Iyi akşamlar bu hirka kaç beden acaba

Unknown dedi ki...

Merhaba, fermuarı dikeceğimiz pat kac ilmek olmali? Duz mu orulmeli

Unknown dedi ki...

90 kilo 1.56 boy kişi buyuk olmaz degilmi tsk edrim

sevgibutik dedi ki...

montun ölçüleri size uygun değil. Büyük gelir.

Kivanç dedi ki...

Elinize sağlık. Kardeşime orecegim 192 boyunda yapılı. Bu montun bedeni uyar gibi görünüyor. XL beden mı?

sevgibutik dedi ki...

Teşekkür ederim.Burada ki beden ölçüleri kardeşinize uygun olur. Belki boy için 1 burgu fazla (11 değil 12 burgu) yapmanız gerekir. Size kolay gelsin.

Unknown dedi ki...

Bu ördüydünüz örgüler çok güzel yutup da varmı yoksa orda anlatım yaparsanız çok sevinirim

sevgibutik dedi ki...

You Tube'da yayınlamıyorum.

Kivanç dedi ki...

Cevap için teşekkürler, ördüm, örneği biraz değiştirdim. Tamamı saç örgülü oldu. Şimdi yakayı örüp fermuarı dikeceğim. Sonuç başarılı olursa size de fotoğraf göndereceğim.

sevgibutik dedi ki...

Blogumu ziyaret ettiğiniz için ben teşekkür ederim. Fotoğraf gönderirseniz blogda yayınlarım. Size kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

180 boyunda 75-80 kilo arası bir delikanlıya bu sayılar uygun mudur ?

sevgibutik dedi ki...

Sorduğunuz delikanlı için ölçüler uygun olur.

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger