20 Şubat 2017 Pazartesi

Örgüde Fırfır Örülmesi

Bir blog takipçim örgüde fırfır örülmesini sormuş. Yaptığım açıklamalarla kolaylıkla örecektir. Örgüde fırfırı kol uçlarında ve etek  uçlarında kullanıyorum. Kullandığım yere ve örgünün büyüklüğüne  göre yaptığım ajurun sayısı değişiyor.

Bu yelekte kol ucu fırfırı  7 ajur, etek ucu fırfırı 6 ajur.
Yeleğin örülüşü burada

Bu yelekte kol ve etek ucu fırfırı 5'er ajur
Yeleğin örülüşü burada

fırfırın örülüşü:
1. sıra: 4 ters, 1 düz
2. sıra: ilmeğin gelişine göre 4 düz, 1 ters
3. sıra: 4 ters ipi öne al 1 düz, 4 ters ipi öne al 1 yüz
4. sıra: 4 düz, 2 ters
5. sıra: 4 ters ipi öne al 2 düz, 4 ters ipi öne al 2 düz
6. sıra: 4 düz 3 ters, 4 düz 3 ters
7. sıra: 4 ters ipi öne al 3 düz, 4 ters ipi öne al 3 düz
8. sıra: 4 ters, 4 düz ördüm
istediğim ajur sayısına ulaşınca haraşo örerek  örgüyü bitiriyorum

2 yorum:

Örgü Tutkum dedi ki...

Fırfır cok yakışıyor yeleklere falan. Patik yapmıstım fırfırlı çok cici oluyor. Elinize sağlık. Bloguma da beklerim ben de kendi çapımda örüyorum birşeyler

sevgibutik dedi ki...

Örgü Tutkum teşekkür ederim.Sizin örgülerinizde çok güzel, Kadife ipten yaptığınız patiklere bayıldım. Hepsi çok şık. Elinize sağlık.Selamlar...

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger