6 Ağustos 2017 Pazar

Merserize İpten Yazlık Bolero

Serin yaz akşamları bizi terletmeden sıcak tutacak merserize bolerolar hafif olduğu için de çok kullanışlı.
malzemeler: 3 yumak Alize Diva, 4 numara şiş                                                                                    

* Bütün ördüğüm boleronun 81 ilmek ile kolundan başladım. Yine artırma ve kesmelerle ön, arka ve diğer kolu örerek örgüyü bitirdim ve ütüledim.
*  Kolların ucuna biye ördüm, örgünün kol altını ve yanlarını diktim.
* Boleronun yaka kısmına ve etek ucuna da biye ördüm.


4 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

harika olmuş.. ellerinize sağlık.. :)

sevgibutik dedi ki...

EMİNE ÖZTÜRK teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Elinize sağlık. Kaç beden dir

sevgibutik dedi ki...

ölçüler 38-40 beden içindir.

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger