25 Şubat 2018 Pazar

Örgü Aslan Paspas




malzemeler: orta kalınlıkta yün, yüne uygun tığ, altına dikmek için uygun renkte keten astarlık kumaş, beyaz,  yeşil ve siyah yün.

ÖRÜLÜŞÜ
* Örmeye başlamadan ölçülere uygun olacak şekilde kağıttan patron çıkardım.
* Önce 1 ve 2 numaralı ayakları ördüm ve ortada birleştirdim.
* Patrona göre ölçerek gerekli eksiltmeleri ve arttırmaları yaptım.
* Örgü bitince etrafına siyah renk ile sık iğne ördüm
* 40 cm'lik kuyruk ördüm, içine de elyaf doldurdum 2 ayak arasına diktim.
* Ortası beyaz çevresi siyah olan çapı 4 cm'lik 10 tane yuvarlak örüp 3-4 numaralı ayakların arasına diktim
* Baş kısmını beyaz yün ile ördüm.
* Göz, kulak, yanak ve burun örerek yerlerine diktim.
* Altına kırmızı keten astar diktim.

6 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Ellerinize sağlık çok da şeker olmuş.

sevgibutik dedi ki...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı teşekkür ederim.

WebKenti dedi ki...

Çok başarılı bir blogunuz var tebrikler.

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çooooook sevimli... :)

sevgibutik dedi ki...

Web Kenti teşekkür ederim.

sevgibutik dedi ki...

Emine Öztürk ben de sevimli buluyorum. Sevgiler...

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger