11 Eylül 2009 Cuma

örnek 11 (kolay ajur)

* örnek için ilmek sayısı 4'ün katları + 3 + her iki yandan 1'rer kenar ilmeği olmalı.
* hırka ve yeleklerde ki ön bantlar olunca ayrıca kenar ilmeği istemez.

* 21 ilmekle örnek kurduğumuzda;
1. sırada:*1 ilmeği ters ördüm, ipimi arkaya almadan 3 ilmeği arkadan düz örer gibi birlikte ördüm (kestim), şişe ipi doladım *1 ilmeği ters ördüm, ipimi arkaya almadan 3 ilmeği arkadan düz örer gibi birlikte ördüm *......*arasını tekrar ederek sıra sonuna geldim.
2.sırada:1. sırada ters ördüğüm ilmekleri düz, kestiğim ve artırdığım 3 ilmeği düz ördüm (1 ters + 3 düz).
3. ve 4: sırada ilmeklerin gelişine göre tersler ters, düzler düz ördüm.
5.sırada: tekrar 1. sırada kurduğum örneği kurarak örgüye devam ettim.

Hiç yorum yok:

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger