12 Eylül 2009 Cumartesi

örnek 12 (haroşalı ajur)

örneği kurmak için ilmek sayımız 11'in katları + 2 olmalı. 35 ilmekle örneği anlatacağım.

1. sırada: *2 ilmek ters + şişe ipi dola (1 artır) + 3 düz + 3 ilmeği birlikte ör (kes) + 3 düz + şişe ipi dola (1 artır) +* 2 ilmek ters örerek yıldızdan itibaren aynı işlemleri yaptım. son iki ilmeği de ters örerek 1. sırayı bitirdim.
2. sırada: ters ördüğüm ilmekleri düz, düz ördüğüm ve artırdığım ilmekleri ters ördüm (2 düz 9 ters, 2 düz 9 ters).
3.-5. ve 7. sıraları: 1. sıra gibi ördüm.
4.- 6. ve 8. sıraları: 2. sıra gibi ördüm.
9. ve 11. sırada: bütün ilmekleri ters ördüm (örgünün yüzü).
10. ve 12. sırada: bütün ilmekleri düz ördüm (örgünün tersi).
13. sırada: tekrar 1. sırada ki gibi örnek kurdum.

1 yorum:

uykulu dedi ki...

sevgi hanim, gormeyeli blogunuz belki ilerlemistir dedim ama eylul basinda kalmissiniz. lutfen guncelleyin biz sevenlerini mahrum etmeyin.

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger