13 Nisan 2011 Çarşamba

çam kozası örnekli bebek şapkası

aynı örnekten 2 şapka ördüm. birinin arkası fırfırlı, diğerinin düz. düz olanın arkasının açıklamasını " Defne'nin şapkası"nda bulabilirsiniz. fırfırlı olanın resimleri de burada
malzemeler: nako baby- minnoş, 3,5 numara şiş
örülüşü:
* örneğin bitiminde ilmekleri fırfır için artırdım(138 )oldu.
* 4 sıra haraşo örerek fırfırı bitirdim.
*örgünün tersinden fırfırın başlangıç yerinden örgü boyunca 74 ilmek çıkardım.
* yalnız ortada ki 24 ilmeğe örneği kurdum ve hep 24 ilmeği örüp geri döndüm.
* her sırada kenarda ki ilmekle şişteki son ilmeği birlikte örerek kenarda ki ilmekleri bitirdim( bebek patiği örer gibi.
* Defne'nin şapkasında ördüğüm gibi bağcıklarını da örerek şapkayı bitirdim.

Hiç yorum yok:

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger