14 Nisan 2011 Perşembe

örnek 18 (çam kozası)
























ilmek sayısı 6'nın katı + 5 ilmek olursa örnek her iki başta aynı olur.örneği 23 ilmekle anlattım.



1. sırada:*2 ters + 1 düz + 2 ters +1 ilmeği önce düz ördüm ama sol şişten çıkarmadan ipi öne aldım tekrar düz ördüm, yine ipi öne aldım bi daha düz ördüm (1 ilmeği artırarak 5 ilmek yaptım) *+...........*tekrar ettim. son 5 ilmeği 2 ters + 1 düz + 2 ters örerek sırayı bitirdim.








2. sırada: 2 düz + 1 ters +* 9 düz + 1 ters*..............*arasını tekrar ettim.son 2 ilmeği düz örerek sırayı bitirdim.


3.-4.-5.-6.-7. ve 8. sıralarda ilmeğin gelişine göre düz veya ters ördüm.


9. sıra: 1. kozanın bittiği ve 2. kozanın başladığı sıra.



2. kozanın başlangıcı: *2 ters +1 düz ilmeği artırarak 5 ilmek yap +2 ters + 5 ilmeği birlikte arkasından kes +* ..............+ 2 ters ilmekle sırayı bitirdim.


* örgünün arkasında *9 ters + 1 düz *............+ 9 tersle bitirdim


* diğer sıralarda da ilmeklerin gelişine göre düz ve ters ördüm.
* örnek geçişi anlaşılsın diye 2 renkli yaptım.

Hiç yorum yok:

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger