7 Mart 2009 Cumartesi

kapüşonlu çocuk kabanı













*63 ilmekle örgüme devam ettim.
* kalın haraşolar 5, düz örgüler 4 tane olunca(1. resim) 40 ilmek örüp döndüm, 20 ilmek örüp döndüm, 40 ilmeği kestim(arka bitti).
* kalan 23 ilmekle diğer kolu ördüm.

ön: 23 ilmekle kola başladım.
* arka gibi kolu ve bedeni ördüm.
* bedendeki 2. kalın çizgiye başlarken omuz tarafından 5 + 1 ilmek (yaka oyuntusu) kestim.
* 3. kalın çizgiyi 9 sıra örerek önün düğme veya ilik için kullanacağım bantı da örmüş oldum.
* ön haraşosunun 6. sırasında 5 ilik açtım.
* ilikten sonra 3 sıra daha haraşo örerek örgüyü bitirdim.
* diğer önü de aynı şekilde ördüm.

kapüşonun örülmesi: 83 ilmekle 3 sıra haraşo ördüm.
* 4 sıra düzün 3. sırasında 1 kesip, 1 artırarak bağcık için delik yaptım.
* 6 sıra haraşo, 8 sıra düzden sonra 4 sıra daha haraşo ördüm.
* 5. sıra haraşoda iki yandan 30'ar ilmek bırakarak ortadaki 23 ilmeği örmeye devam ettim.
* her sırada bıraktığım ilmeklerden de birer tane alarak şişteki ilmekleri kestim(bebek patiği burnu gibi) örgümü 6 sıra haraşo, 8 sıra düz olarak ördüm.
* kalan 23 ilmeğide keserek örgüyü bitirdim.

dikilişi: haraşolar ve düzler birbirine uyacak şekilde omuzları ve yanları diktim.
* önlerden 5 sıra haraşo bırakarak kapüşonü yerine diktim.
* örgünün bütün etrafını tığ ile oyaladım.
* yaptığım bağcığı kapüşonun etrafına geçirdim. düğmeleri diktim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş,ben de örmek isterdim.çizerek anlatabilirmisiniz?
acemiyim de.

sevgibutik dedi ki...

merhaba,
ilginize teşekkür ederim.önce arkayı örün. kırmızı resmi tıklarsanız arkayı büyütülmüş halde görürsünüz.koldan başladım. ön parçalar arkanın yarısı kadar.örgünün sayıları ve detayları açıklamanın içinde.

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger