6 Haziran 2009 Cumartesi

V yakalı dikişsiz bebek yeleği


yaz gelsede yelekler bebeklerin vazgeçilmezi. kuzenimin kızı Yasemin'in bebişi için ördüm.güle güle giysin.
Kalın

malzemeler:YarnArt baby beyaz, açık ve koyu mavi yün, 4 numara şiş, 3 düğme(ölçüler 6 aylık içindir).

örülüşü:127 ilmek başladım.

* 5 sıra haroşa ördüm.

* şişin iki tarafından 6'şar ilmek haroşa örmeye devam ettim(ilik ve düğme için) diğer ilmeklere örnek kurdum.

* mavi örneklerin sayısı 14 tane olunca(19 cm) şişteki ilmekleri ön(34) + arka(59) + ön(34) olarak 3'e ayırdım.

arkanın örülmesi: arka için ayırdığım  59 ilmeğin iki yanından 6'şar ilmeği haroşa ördüm (arkanın kol kenarı).

* arada kalan 47 ilmeği 1 düz, 1 ters lastik ördüm.

* kol kenarındaki haroşaların sayısı 16 olunca şişteki ilmeklerin sayısını 6 haroşa + 7 lastik + 33 haroşa + 7 lastik + 6 haroşa olarak 3 sıra ördüm.

* 3 sıra sonra 6 haroşa + 7 lastik + 6 haroşa ördüm (omuz) + 21 ilmeği arka yaka için kestim + 6 haroşa + 7 lastik +6 haroşa ördüm(diğer omuz).
* kol kenarının haroşası 21 sıra olunca  19 ilmek olan omuzları bir defada keserek örgüyü bitirdim.
ön: aynı arka gibi 6 haroşa + 22 lastik + 6 haroşa olarak örmeye başladım.

* ön tarafın haroşasının kenarından keserek yeleği V yaka yaptım.

* iki önün örmesi bitince omuzları dikerek yeleği bitirdim.

örneğin açıklamasını  örneklerin içinde "örnek 9(iki renkli üçgenler) " bölümünde bulabilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger