7 Haziran 2009 Pazar

örnek 10 (Ege martısı)

Derya Baykal'ın programında Fatih beyin gösterdiği örnek yapması kolay ve zevkli

lastiğin veya haroşanın üzerine
1. sırada: 3 maviyi düz ördüm, 1 beyazı boş aldım.

2. sırada(arkası): ördüğüm mavileri ters olarak yine ördüm, boş aldığım beyazları yine boş aldım.

3. sırada: beyaz ile boş aldığım ilmekler düz olacak şekilde 1 ters, 1 düz lastik ördüm.

4. sırada(arkası): bütün ilmekleri beyaz ile ters ördüm.

5. sırada: başlarken 1. sırada boş aldığım beyazın mavinin ortasına gelmesine dikkat ederek 1 mavi düz ördüm, 1 beyaz örmeden aldım, 3 mavi düz ördüm, 1 beyaz örmeden alarak örgüye devam ettim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

harikasın halaçığım tebrikler. Yeni örgülerde şahane

Adsız dedi ki...

Hayy Allah razi olsun..bu modelden o kadar cok islemis olmama ragmen nasil yapildigini unutmustum. Hatirlattiniz. Tesekkurler :)

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger