11 Ocak 2009 Pazar

kot çanta



kot kumaştan diktiğim bu çantayı her yerde kullanabilirsiniz. kot parçasını pazardan aldım. desenli poplin parçası evde kalanlardandı. 
ölçüler: 
* boyu:37 cm, eni: 45cm, derinliği: 6 cm * cep: boyu: 19 cm, eni: 23 cm * saplar:  eni: 4 cm uzunluğu: 130 cm
dikilişi:
* önce saplarını ve cebini hazırladım. kot ile desenli parçayı yüzleri birbirine bakacak şekilde üst üste koyarak yarım cm'den diktim ve ters çevirdim.
* ağız kısmına biye geçirdim.* cebi ortalayarak yerleştirdim. * cebin kenarlarını da dikecek şekilde sapları yerleştirerek diktim.
* 2 parçanın yüzleri birbirine bakacak şekilde üst üste koyarak 3 tarafını diktim. köşelerinide dikerek derinlik verdim. iç tarafına overlok çektirdim.

Hiç yorum yok:

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger