21 Ocak 2009 Çarşamba

yarım takma kolun örülmesi ve kesilmesi

normal ördüğüm takma koldan farkı koltuk altından bir defa da kestiğim ilmeği burada kesmedim.
* normal takma kolda 12 sıra (ön, arka 24 sıra) 1'rer ilmek keserken burada 4 sıra (ön, arka 8 sıra) 1'rer ilmek kestim.
* geri kalan ilmekleri de aynı kol kesmesi gibi 2'şer ve 3'er kestim.
* şişte kalan ilmekleride bir defa da keserek örgüyü bitirdim.
*  kol genişliği için uygun olan ilmeği  ayarladıktan sonra aşağıda anlattığım şekilde  ördüm.

* resimdeki kolu nako astra ile 4 numara şiş kullanarak ördüm.
 * renkli iplikle işaretli yer kolun dikildiği yeri gösteriyor. 

* 38 beden için 40 ilmek başladım.
* ilmekleri  bir sıra ördüm.
* 1 sıra sonra şişin her iki tarafından kesmeye başladım.
* 1 + 1 + 1 + 1 + 2 + 2 + 2 + 3 + 3 kestim.
* ortada kalan 8 ilmeği bir defa da kestim.

 40 beden için 44 ilmek başlanırsa,
* 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 2 + 2 + 2 + 3 + 3  kesilir. 
* kalan 10 ilmek  bir defa da kesilir.

42 ilmek için 48 ilmek başlanırsa,
* 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 1 + 2 + 2 + 2 + 3 + 3 + 3 kesilir.
* kalan 6 ilmek bir defa da kesilir 

Hiç yorum yok:

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger