21 Ocak 2009 Çarşamba

yarım reglan kolun örülmesi ve kesilmesi

diğer reglan koldan farkı koltuk altından bir defada kesilen ilmeği burada kesmedim. direkt uygun kol genişliğinde başladığım ilmekleri 1 sıra ördükten sonra örgünün her iki yanından 1'rer ilmek kestim.

* resimdeki kolu tiftik iple, 5 numara şiş ile ördüm. 38 ilmek başlamak yeterli oldu. (38 beden için)
* ortada 8 ilmek kalana kadar her iki yandan 1'rer kestim (omuza gelen yer yani yakanın bir bölümü).
* 8 ilmeğide tek seferde keserek örgüyü bitirdim.

* daha ince ip ve şiş kullanılarak yapılan örgülerde başlanan ilmek sayısı ve omuzda kalan ilmek sayısı daha fazla olabilir.

2 yorum:

yonca dedi ki...

Merhaba
Örgülerinizi ve anlatımınızı çok beğeniyorum..İzninizle kol kesimlerini bloguma ekleyecegim ,tabi ki sizin isminizle ve sayfa bağlantınızla..
Eğer istemezseniz yorum bırakın kaldırayım..
Sevgiler
Yonca

sevgibutik dedi ki...

merhaba;
bilgisayarımda ki bazı sorunlar yüzünden size hemen cevap yazamadım.
ismimi ve sayfa bağlantılarımı vererek (fotoğraflar üstünde kiismimi silmeden)kol kesimlerini blogunuza ekleyebilirsiniz. blog adresinizi yazarsanız ben de sizi ziyaret ederim. selamlar.

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger