4 Aralık 2008 Perşembe

ajurlu siyah bolero

yazın hafif esintisinden sizi koruyacak, kendisi de hafif olduğu için giydiğinizde ağırlığını hissetmeyeceksiniz bile.


malzemeler:
65 gr elişi orlonu, 4 numara şiş (ölçüler 38 beden içindir)

örülüşü:
arka: 70 ilmek başladım.
* ajurlar (delikler) 13 tane olunca şişin her iki tarafından 4 + 1 olarak koltuğu kestim.
* koltuktan sonra ajurlar 12 tane olunca şişteki 60 ilmeği 3'e ayırdım (omuz 2o + yaka 20 + omuz 20).
* omuzun ilmeklerini (7 + 6 + 7) olarak kestim.
* ortada kalan 20 ilmeği yaka için bir defa da kestim.
ön: 40 ilmek başladım.
* ajurlar 6 tane olunca şişin bir tarafından ajur yaptığım her sırada 1 tane olarak yaka kesmeye başladım.
* ajurlar 13 tane olunca 4 + 1 olarak koltuk kestim.
* omuza gelince (7 + 6 + 7) kestim.
kol:75 ilmek başladım.
* ajurlar 4 tane olunca şişin her iki tarafından önce 5 sonra da 10 + 10 + 10 kestim.
* kalan 5 ilmeği bir defa da keserek kolu bitirdim.

dikilişi:
* bütün parçaları tek tek gerdirip nemli bezle ütüledim.
* yanları ve omuzları diktim.
* kolların altını diktim, yerine taktım.
* kolların çevresini, bedenin bütün çevresini tığ ile oyaladım.

ajurun yapılışı:
* örnekler bölümünde "örnek 5 - ajur bölümüne"bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger