27 Aralık 2008 Cumartesi

iki şişle gül örme

ilmek atmasını ve örgü örmesini bilen herkesin kolaylıkla yapacağı gülleri başladığınız ilmek sayısına göre küçük veya büyük olarak örebilirsiniz.

malzemeler: ince yün, 5 numara şiş

güllerin örülmesi:
* 20 ilmek başladım.
* ilmekleri  yüzü düz, arkası ters örgü olarak 6 sıra ördüm.
* 7. sırada her ilmeği iki defa örerek (alttaki ilmeğin içine batarak) artırdım. ilmek sayım 40 oldu.
* 40 ilmeği 6 sıra örüp tekrar her ilmeği iki defa örerek ilmek sayımı 80 yaptım.
* 80 ilmeği de 6 sıra ördükten sonra tekrar her ilmeği ikişer defa örerek ilmek sayımı 160 yaptım.
* 5 sıra ördüm. 6. sırada haroşa olacak şekilde ördüm. 7. sırada örgüyü bitirdim.
* örgüyü kendi etrafında döndürerek gül şeklini verdim.

* küçük güller için :10 ilmekle başlayıp her 6 sırada bir ilmek sayısını iki katına çıkarın.
* 80 ilmek olunca örgüyü bitirin.


Hiç yorum yok:

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger