8 Aralık 2008 Pazartesi

Ressam beresi



iki değişik renkte ve iki değişik boyutta ördüğüm berelerin örneğini ve yapılışını 



blogundan öğrendim. örenin, anlatanın eline, diline sağlık. berenin örülüşü adım adım resimli olarak anlatılmış. onları takip ederek çok kolay örülüyor.


*  krem rengi bereyi oradaki ölçülere göre yaptım.

kırmızı berenin yapılışı:


* kırmızı bere de saç örgüsünü yan yana iki tane yaptım.


* saç örgüsünün yanında olan ters örgüyü 12 ilmek yaptım.

* yandaki resimde de görüldüğü gibi ördüğüm bere,  ressam beresi gibi , duruşu da çok güzel oldu.

malzemeler:
nako astra, 3,5 numara şiş


 örülüşü:36 ilmek başladım


* 1. sırayı: 12 ters + 8 düz(saç örgüsü için) +3 ters + 8 düz (saç örgüsü için) +1 düz +1 artır(ipi öne al) + 1 düz olarak ördüm. 

* 2. sırada yani arka yüzünde ve bütün arka yüzlerde ilmeklerin gelişlerine göre ters veya düz ördüm.

* diğer sıraların örülüşünü http://altinsaatler.blogcu.com blogundaki gibi yaptım.









Hiç yorum yok:

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger