13 Aralık 2008 Cumartesi

iki şişle örgü patik




havalar soğudu yünden patiklerle ayağınızı sıcak tutmaya ne dersiniz?

http://tentandotricotar.blogspot.com

blogunda görerek ördüğüm patikleri sizler de yapabilrsiniz. hem kolay hem de kısa sürede örülüyor.

malzemeler:
iki değişik renkte kartopu flora, 3,5 numara şiş (ölçü 38 numara içindir. her numara artışında ilmek sayısı ve sıra sayısı 2 fazla olabilir).

örülüşü:
* önlü arkalı bütün sıraları düz örerek haraşo yaptım.
* bordo yün ile 21 ilmek başladım.
* 10 ilmek ördüm, ipi öne aldım (1 artırdım), 1 ilmek ördüm ipi yine öne aldım (1 artırdım), geri kalan 10 ilmeği ördüm.
* şişte 23 ilmek oldu
* bu sırayı düz ördüm.
* krem rengi ile 10 tane ördüm, ipi öne aldım, 3 tane örüp ipi öne aldım. örmeye devam ettim.
* artırdığım ilmekler V şeklinde oldu(resmin üzerine tıkladığınızda detayı görürsünüz).
* iki sırada bir renk değiştirdim.
* her renk değiştirdiğim sırada artırma yaptım.
* ilmek sayım 39 olunca artırma yapmadan düz ördüm.
* haraşolar 25 sıra olunca örgünün iki tarafından 1'rer tane kestim.
* şişte 13 ilmek kalınca tek renk ile haraşo örerek kesmeye devam ettim ve örgüyü bitirdim.

dikilişi:
*arkasını diktim.
* öndeki sivri ucu kesmeye başladığım yere koyarak iki tarafından diktim. 1 cm'de üstten diktim(resimlerde belli oluyor).
* kenarlarını oyaladım.


6 yorum:

Adsız dedi ki...

harikasın

Adsız dedi ki...

harikasın

sevgibutik dedi ki...

ilginize teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Sevgiciğim muhteşemsin ben Canan .Resim ÖZLEM'İN değil mi?
Hepsi çok güzel. Çalışmalarında başarılar.
Sevgi teyze ben Nesrin .Çalışmaların çok harika.
Başarılar diliyorum. Özlem'e de selamlar.

comet70 dedi ki...

çok güzel açıklamalarınızla güzel bilgiler edindim teşekkürler

sevgibutik dedi ki...

açıklamalarımın anlaşılır olmasına dikkat ediyorum. her zaman beklerim.sevgiler

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger