1 Kasım 2008 Cumartesi

bebek yeleği

malzemeler:
orta kalınlıkta yün, 4 numara şiş (yeleğin büyüklüğü ilk 3 ay için uygundur)

örülüşü:
* birinci adım: arka için 50 ilmek başladım. bir sıra beyaz, bir sıra mavi haroşa olacak şekilde 33 sıra haroşa ördüm.

* ikinci adım: kol kenarı 8 ilmek haroşa, iki kol arası (34 ilmek) 1 düz, 1 ters lastik, tekrar 8 ilmek haroşa örerek 22 sıra ördüm.

* üçüncü adım: omuzlarda 20'şer ilmek bırakarak ortadaki 10 ilmeği kestim (arka yaka) .

* dördüncü adım: kol kenarındaki 8 ilmek haroşa, 6 ilmek lastik, 6 ilmek haroşa (yaka tarafı) ile örgüye devam ettim. iki sırada bir, yaka tarafındaki 6 haroşadan sonra 1 ilmek artırdım. ilmek sayısı 30, kol tarafındaki haroşa 22 sıra (arka ve ön toplam 44 sıra) olduğu zaman ön taraf bir sıra beyaz, bir sıra mavi olacak şekilde 33 sıra örerek örgüyü bitirdim.

* beşinci adım: dördüncü adımda yapılan işlemleri tekrar ederek diğer önü de ördüm.

* altıncı adım: yeleğin yanlarını diktim. kol çevresini ve yeleğin bütün çevresini beyaz yünle tığ ile oyaladım.

düğme dikmeyi unutmayın sakın.

Hiç yorum yok:

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger