3 Kasım 2008 Pazartesi

sıcaktan yananlara askılı elbise

sıcak yaz günlerinde modeli ve kumaşı itibariyle sizi serin tutacak dikimi kolay bir elbise.

malzeme:
* biraz desenli basma, iki değişik renkte 1'rer metrelik poplin
* robanın patronunu herhangi bir elbisenin beden kısmını kol altından ve göğüs altından katlayarak yapabilirsiniz.

biçilişi:
* elbise 5 bölümden oluşuyor. roba (koltuk altından uzunluğu 20 cm) ve 4 ayrı boy fırfır.

dikilişi:
* robanın penslerini kapattım, yanlarını diktim.
* fırfırları birer tarafından büzerek alt alta diktim. roba ile birleştirdi 
* yaka kısmına iki renkte 4 cm kalınlığında pat geçirdim.
* arka ortasına 30 cm'lik gizli fermuar diktim.
* iki renkteki askıyı diktim.
* tabii bu arada her dikişten sonra ütülemeyi ve sık sık prova yapmayı  unutmadım. yapacaklara kolay gelsin.

Hiç yorum yok:

Copyright @ SEVGİ BUTİK | Floral Day theme designed by SimplyWP | Bloggerized by GirlyBlogger